Udbuddet om Mit Sygefravær, som er den obligatoriske selvbetjeningsløsning for sygemeldte borgere, blev sat i gang i december. Opgaven omfatter udvikling, drift og vedligeholdelse af den borgervendte selvbetjeningsløsning. Kombit står for at indkøbe og leverandørstyre ordningen på vegne af samtlige kommuner.
Nu er udbudsprocessen nået et skridt videre, og Kombit har prækvalificeret fem virksomheder til at give tilbud på opgaven. De fem hold er Commentor, Edora,Fellowmind Denmark, Knowledge Cube med Knowit Solutions Denmark som underleverandør og Kruso med Balidea Consulting and Programming SL som underleverandør, oplyser Kombit i en meddelelse.
Torsdag blev der afholdt et informationsmøde for de prækvalificerede leverandører, hvor Kombit gennemgik hovedelementerne i udbudsmaterialet. Kontrakten ventes tildelt i uge 13, og efter planen skal den nye løsning tages i brug den 1. november 2022.
amp
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Sundheds artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Sundheds artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Sundhed
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.