RINGKØBING-SKJERN: Cirka 2.000 borgere i Ringkøbing-Skjern modtager i denne uge et spørgeskema om, hvordan de oplevede kommunens håndtering af coronakrisens mange uventede udfordringer.
Spørgsmålene til kommunens borgerpanel er et led i en evaluering, kommunen har sat gang i. Den vil løbe i flere faser frem til januar, hvorefter organisationen skal tage pointerne til sig og indføre det, der ikke allerede er indarbejdet. Udover borgerpanelet bliver også ansatte og samarbejdspartnere spurgt til deres erfaringer, oplyser kommunen.
- Vi har sagt til vores ledere i kommunen, at de naturligvis skal høste de lavthængende frugter af vores dyrekøbte erfaringer løbende. Hvis coronakrisen har synliggjort bedre måder at gå til arbejdet på, der kan indføres med det samme, så gør vi selvfølgelig det. Evalueringen og læringen er ikke begrænset til den officielle proces. Den foregår løbende og dagligt blandt vores ledere og medarbejdere, siger kommunaldirektør Jens Peter Hegelund Jensen.
ak
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Sundheds artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Sundheds artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Sundhed
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.